Gymnasiet imorgon

Imöra ska vi på någon teater uppe på Slottegymnasiet, hoppas det inte är lika kallt som idag ! Då vägrar jag gå upp dit, isf blir det en massa tjocka kläder och så sitter man och svettas sen ! x)
Sara tycker att vi ska fixa till oss lite extra imorgon men jag vet inte om jag orkar det? Fixar mej inte så speciellt mycket för skolan heller, varför måste man göra det uppe på Gymnasiet. Ärligt talat så bryr jag mej inte, kommer ändå vara alldeles röd i ansiktet. (blir det när jag fryser) Ska jag ha dubbellager med foundation bara för att jag ser lite dum ut? ..

Hoppas iaf att den där teatern är värd att gå hela den där långa vägan för att kolla på.. men ofast är det bara något tråkigt.
Aa, men nu tror jag att jag ska gå och spela lite gitarr och sen sova :)


ps. Bilderna från helgen blev inte idag, vet inte när jag orkar redigera dom? Jag lovar ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0