Jag har en bra och en dålig sida !

Jag har en dålig och en bra sida!
Och nu menar jag inte att jag kan både vara en jävel och ängel.. No No!
Jag menar på bild! Om jag ler från ena sidan ser det ut som om mitt ansikte uppsvällt upp och på den andra sidan ser det vanligt ut.

  

SER NI?

Sara och Carro säger alltid att det inte är sant men nu kan dom inte föneka det? Ser helt annorlunda ut på korten. Det är därför jag hatar att ta kort i skolan, för jag hoppas alltid på att få stå med den bra sidan fram. I 7:an stod jag med den dåliga sidan på klasskortet och den bra på Kamratstödjarfotot, så ett bra blev det iaf ...?
Jag blir inge bra på bild, får bara leva med det..


Kommentarer
Postat av: Chimen

du är jätte söt! :)

2010-02-03 @ 00:59:40
URL: http://stylebyasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0