Måndag 22/2

Trodde jag skulle dö när jag såg termometern i morse! -33 grader! Det är rekordet för mej så länge som jag har bott här uppe. Det har aldrig varit så kallt. Fast jag önskade att det skulle vara kallt idag faktiskt, så vi skulle slippa skridskor, men då tänkte jag mer sisådär -20...

Iaf så slapp vi Skridskor, det blev fotboll inne ist. Höh, mycket bättre än skridskor men fotboll är inge roligt det heller! Sen var det Syslöjd, jobber på för fullt nu. Efter lunchen hade vi matte sen Spanska. Det var tråkigt på spanskan utan Carro, hon var sjuk idag :(
Sista lektionen var Svenska, och nu har vi börjat på något ännu tråkigare än det vi gjorde innan så himla typiskt ska jag säga. Man trodde att vi var klart med allt skit !

Troligen kommer inte vi tjejer kunna åka och fiska heller! Det fanns inget ställe som var bra, om vi inte vill stå i en halv meter snö med fötterna i 0 graders vatten. Det blir väl Kajevall igen... Antagligen lånar jag längdskidor utan Carro då. Om vi ändå är där kan jag ju åka i en timme och få ett litet plus i kanten ist för att sitta och tröka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0