Tisdag 16/2

Den här dagen började med SO.. Fattar lite mer om arbetetet nu, men det är fortfarande skittråkigt! Innan matten var Gunnar och Kalle så jävla dryga! "Dom kan gå och ta sej någonstans". Haha, (Sara fattar)
Iaf så höll Kalle för dörren för mej, Idil och Johanna, men så när Lotta kom (lärare) och skulle igenom då sluta han. Han är så jävla feg. Lite mer otur hade Sara och Carro som hade varit nere i C.
Matten hade börjat och Gunnar höll för dörren. Carro ringde till min mobil, men olyckligtvis så hade jag lämnat den i skåpet. Så då kom dom försent, men det var ju inte precis dom som fick skit för det.

Åhh ! Dom borde gå i nån särskola långt bort. Jag blir så himla sur.

Idag hade vi Svenskaprov, det var inte så jättesvårt. Men det dåliga med svenska är att man kan lätt göra slarvfel, men vi får se. IG blir det iaf inte x)
Vi skulle ha fått semlor idag, men tydligen hade det blivit nåt fel så dom kommer imorgon. Men är det så himla svårt att få en last semlor tid. Står ju fan i kalendern, dom kan ju planera det 1 år i förtid? x)
Biologilektionerna går alltid så himla fort och det känns som att man inte har fått något gjort alls, trots att man har det. Bente kan babbla bort lektionerna ibland, och det är både positivt och negativt. För ibland är man ju inte på humör för att jobba.
Vart ingen NO-profil idag så jag var med Sara på Bilden tills bussen gick 14.06. Satt själv på bussen åter igen den här dagen, UTMOBBAD! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0