Tisdag 23/2

Dagen började med tråkiga SO, sen var det matte. Gjorde typ 2 uppgifter, kunde inte alls koncentrera mej med alla runt om kring mej. Och jag måste liksom göra klart boken tills vecka 15! Sen blir det nationella prov.. Så till slut så vände jag mej om och satte mej lite utanför, inte för att det gick så mycket bättre, men det var värt ett försök.

På Svenskan efteråt fick vi se proven, trodde att jag skulle haft fler missar än vad jag hade. Blev iaf jättenöjd :)
Till lunch fick vi plaskig köttfärssås med Spagetti, det är väl ganska gott men dom snålar med köttet. Man skulle kunna kalla det "Sås med Spagett".
Klockan 12.30 skulle man börja gå upp till Gymnasiet, men vi gick direkt efter lunchen och stannade hos Idil på vägen. Hennes lillebror är så himla gullig!! Tror han var 1 år och en månad något sånt.

Teatern uppe på Slotte var dryg, alla 3 som var med i den verka ha en liten skruv lös. Det var inte riktigt en teater, dom höll på och prata om klimatet? Så gjorde dom en massa konstiga rörelser hela tiden.. x) Vi fick iaf sluta lite tidigare, 14.15. Då gick jag, Sara och Carro på Ljusdal lite i det iskalla vädret.
Vi var inne på Eurosko där dom hade en massa rea. Hade inge pengar då men tror jag ska dit imorgon efter skolan, för det fanns många fina skor där. Kan ju försöka hitta nå skor till våren om jag inte hittar nått par till vintern.



Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: jo jag skulle kunna ha en den här veckan kanske :) hugs

2010-02-23 @ 20:20:38
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0