Torsdag 11/2

Den här dagen hände det jättemycket tycker jag.

Började med Engelska, Sara var sjuk så jag fick sitta själv.. Var lite utmobbad. Tony hade en kompis med sig som var med på lektionen, Björn hette han. Oroa dej inte Sara, HAN VAR INTE SNYGG! x) och så stog han bara och kollade på och rörde sig inte ur fläcken under hela timmen !

På Idrotten hade vi Styrka/Kondition, och det var faktiskt ganska roligt. Vi gjorde en massa övningar, mest 2 och 2. Men det var inte roligt när vi hoppade bock på varandra i en staffett. Liksom Lollo hoppade på mej ! Jag var så himla rädd att göra illa någon eller själv göra illa mej också. Efter att blivit hoppad på 15 gånger var tortyren över, man hade skitont i låren!

På hemkunskapen så lagade vi ingen mat. Maud pratade om kostnader av lägenheter och hur mycket pengar man gör av med på ett år och en massa andra saker. Kommer inte ihåg vad hela området kallades ? Under resten av lektionen gjorde vi en inköpslista. Jag ska stå i köket själv nästa vecka! Hemskt! Är lite orolig... Ska iaf göra någon "Kinesiskt gryta med bambuskott" och sedan bjuda Sara. Så.. Jag hoppas att du gillar Zucchini!! x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0