Torsdag 4/2

Trött och seg dag.

Började med Engelska. Vi satt bara och gjorde några uppgifter i boken, gjortde det väldigt snabbt för jag va så himla trött, hoppades på att kunna få ta dej lungt sen. Skulle lätt kunna ha somnat på bänken, på riktigt!
Under idrotten vaknade jag till lite, vi hade styrka och kondition. På måndag blir det basket igen, Yippie ! Efter idrotten mådde jag skitilla! Kändes som att jag skulle spy. Men mår ofta illa efter idrotten, vet inte varför? Men brukar aldrig få kväljningar, och det fick jag både i måndags och idag :S

Citrusdagen i skolan, så vi fick en hel buffé med en massa olika apelsiner typ.
Åt inte så jättemycket, det var kyckling till det.. Hemkunskap hade vi efter lunch. Vi trodde att vi skulle göra kräm för att 8C hade sagt det. Men tyvärr så måste vi hoppa över lite saker för vi har inte lika många lektioner som dom, det blev någon köttgryta ist. 
Det är alltid någon speciellt på torsdagar: t.ex skärtorsdag, friluftdag och turnieringar. ALLTING PÅ TORSDAGAR!

På studietiden fick vi äntligen våra höstterminsbetyg! Det var på tiden...
Är iaf jättenöjd med mina betyg, men bättre ska det bli ;D
Nu måste jag gå och plugga mer SO, prov imöra. Det känns inte som att jag har prov för jag har typ inte tränat någonting. Såå... Böckerna kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0