Ännu en Måndag... 25/1

Man tycker helgen är så himla skön och sen... kommer måndagen och förstör allt!! Någon som håller med? x)

Idag var det blindbana på Gympan, vi var två och två och vi skulle föra varnadra runt hinderbanan på olika sett, skitläskigt ju ! Jag och Sara var typ alltid klara sist, så alla satt ner och prata medans jag fortfarande gick banan ;) Haha, lite pinsamt.. Men jaja.

På syslöjden håller jag på med en klänning, gjorde första prövningen idag. Måste göra några små förendringar på överdelen. Tror den kommer bli jättefin :D Har några egna idéer på gång. Efter Slöjden fick vi den efterlängtade pannkakan. Vi trodde förra måndagen att det var pannkaka, och så blev vi jättebesvikna x)

I Spanska hade vi nån jättesur vikarie som hette Kajsa, Tony är borta fram till Torsdag, så vi ska ha henne på onsdag och torsdag också .. Iaf var hon tantig och luktade rök !
SEG DAG BLEV DET!

Nu tror jag ska gå och spela lite gitarr och sen träna lite till mitt matteprov imöra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0