Fotograferat lite 16/1

Har drygat ganska mycket den här dagen, men sen tog jag fram kameran och tog lite kort. Inte för att jag är världens bärsta fotograf precis, men det kan vara kul ändå.
Men jag vill ha en systemkamera! Min suger, + att det bara är en digitalkamera men 7 megapixel..












Tog fler bilder på vatten som också var coola men kranen var jätteskitig så jag ville inte ladda upp dom. Så det blev bara uppefrån. Visste inte att man kunde na sånna här bilder med min kamera, men det fanns en kategori "splash water".

Nu ska jag gå och baka, det blir nå munkliknande saker ! x)

TODELO!!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D



haft en bra lördag än så länge?

2010-01-16 @ 18:08:05
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0