Fredag, äntligen helg!

Tjeeenas !

Idag var det Christinas (min mentor) sista dag, hon vikarier egentligen bara för Linda som är min riktiga mentor, Vi hade Christina hela höstterminen när Linda var och plugga någonstans.
Men nu så kommer iaf hon på måndag. Tycker om henne bättre än Christina, inte för det är nå större fel på henne precis ;)

Iaf så Bjöd Christina på kladdkaka på morgonen, klo. 8. Inte för man var så sugen på kladdkaka då men jag tog 2 småbitar. Det blev min frukost x) Jag tycker alltid det blir dumt när någon slutar och man äter tårta eller nåt annat ? Det blir som att man firar att dom försvinner ist ju! x) Haha .

På NO:n lämnade jag in mitt arbete, (äntligen) så nu behöver jag inte stressa med det över helgen. Har ändå Biologin och stressa med, och det räcker. Har inte tränat nåt, och vi har prov på Tisdag!! "PANIK"
På lektionen så pratade jag med pajen om nationella proven i matte också, och nu är det bestämt. Jag ska vara med när 9:orna har nationella provet i Matematik i April. + att jag ska vara med på nå genomgångar vecka 5-6 tror jag det var. Så får man se hur det går... Men det är långt kvar, inget att bli nervös för nu... antar jah :S


Carro och Sandra utanför Lärarrummet, vi ville ha mer kladdkaka ! :D

Spanska, Bild  och SO vart det senare. På bilden fortsatte jag att måla på duk, vet inte om den hommer bli så bra. Men vi får se. SO:n var lika dryg som vanligt.. Äckel-Jonas säger jag bara! (Sara fattar)
Sista lektionen var Engelska med Tony, Tony verkade väldigt stressad. Han sa att han verkligen hade jättemycket att göra så vi fick sluta tidigare :) Kl. 14.10, men vi missade ändå bussen med typ 2 minuter.

Så vi gick runt på Ljusdal i -20 grader för att ha något att göra, men vi var ju inte ute hela tiden. FAST DET VAR ASKALLT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0