Lördag 30/1

Just nu sitter jag och väntar på att Carro ska komma, hon vaknade för ett tag sen så får nog vänta en stund ;)

I morse vaknade jag ungefär 5 gånger och var jättepigg, men tänkte "Det är väl jättetidigt". Men ungefär sjätte gången jag vakna, då kollade jag på klockan : 08.59. Hur fan tidigt vaknade jag första gången då? Fem? x) Konstigt att jag kunde vara så pigg när jag ändå hade lagt mej sådär vid 2 tiden. Men.. Jag är konstig!
Somnade om igen och gick upp halv 11.
Drygade lite framför tv:en i mitt rum, nu har jag iaf en box. Den nya boxen är nere i vardagsrummet, och den kan man spela in på och sånt. Det är bra det, för om det är någon film man vill se som är på en vardagskväll kan man ju bara spela in och gå och lägga sig tidigt :)

Här är bilden jag höll på med igår, blommorna asså :



Den är inte klar än, tror jag ska fortsätta med blommorna över hela pappret. Hoppas den blir fin :D


Kommentarer
Postat av: kunglantz i högsta person.

KONSTNÄR!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-30 @ 14:33:58
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack ska du ha :)

2010-01-30 @ 20:15:14
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0