Onsdag 27/1

Dagen började med Studietid, jobbade med SO:n. Som sagt så ligger jag lite efter med det med tanke på att vi har prov nästa vecka!! :(

Efter Studietiden "skulle" vi ha NO, men Pajen kom inte. Och det brukar vara så att när det har gått 15 minuter så får vi håltimme. Så när det hade gått 15-20 minuter gick vi ut från NO-korridoren och ut i trapphuset. Då kom pajen upp från trappen, och så gick några fram till han och sa : "Nu har vi håltimme! Nu har vi håltimme!" typ. Då blev han sur och gick väg?.. Såå, ja. Vi fick håltimme.
Alla tjejer gick då ner till Coop förutom jag och Idil. Alla vet väl om snöstormen som skulle vara i typ hela Sverige, jag hade ingen större lust att gå ut i snöandet och blåsten. Vi satte oss i NO-korridoren. När våran lektion egentligen skulle ha slutat, 10.30, kom Pajen ut från Kemi-salen. Så kanske han satt där och väntade på oss ändå. Men då tycker jag att det var hans problem, då skulle han bara sagt att "Neej ! Ni får inte håltimme, jag ska gå upp och hämta grejerna."

På SO:n var det inte precis någon rolig lektion för Sara och mej, mer tror jag inte att jag behöver berätta. Eller, jo.. Jag har troligen fått Pah Le- Löss/Mjäll ! :S Måste duscha !! haha.

Sista lektionen var Spanska, som förra veckan var Matte (Dom har bytt). Vi hade återigen surtanten Kajsa. Hon har en så irriterande röst så det blir liksom att man måste ta ett djupt andetag för att inte få något utbrott!

TODELO!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0