Söndag 24/1

TODELOO!

Som sagt så sov Sara över hos mej igår. Vi satt och målade, och vi är grymma ! x) Haha, Sara målade Bubblan i Powerpuffpinglorna (ett självporträtt alltså). Jag målade en tjej och blomma:D


(Lite av grejorna)

Vi satt säkert och måla i nästan i 2 timmar, och snackade.
Mitzie låg i mitt rum hela dagen, åt inget heller. Var helt enkelt jätteslapp ! x) <3



På kvällen klämde vi i oss Daim, Japp och lite smågodis samtidigt som vi kollade på Superhjältarna ;).
Vi vaknade idag runt halv 12, vi hade satt på alarm så vi inte skulle sova bort halva dagen. Jag hade världen galnaste morgonfrilla, ingen kan slå den. (stolt) Sara höll på och garva ihjäl sig typ.

Sara åkte hem vid runt 13.30 någonting. Sen har jag spelat lite gitarr, Tränat, asså gjort lite situps, benövningar eller vad man ska säga och armhävningar, ska komma i form om de så är det sista jag gör. Funderar på att jag ska gå en sväng när jag kommer hem från skolan. Utan att ta nånting och äta först.
För då kanske vi ska äta middag när jag är tillbaka typ, och då slipper jag ju dom där mackerna jag alltid klämmer i mej x) Smart jag är vaa? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0