Tisdag 19/1

Idag var nog en av dom jobbigaste skoldagarna någonsin !!

På morgonen hade vi SO med Jonas Kraft, lika tråkigt som vanligt.. Efter det var det ytterligare en till mattelektion med någons flåsande i örat, tack för placeringen karin ! Var absolut inte på humör idag..
På svenskan fortsatte vi med uppsatsen från igår, igår så valde vi ämne att skriva om och började. Bara en massa tråkiga ämnen, som förra gången i 7:an. Så då satt man i en hel timme och tokskrev för man måste hinna färdigt. För man ska först skriva uppsatsen på ett papper (kladd), och sen renskriva det på ett annat. SÅ HIMLA ONÖDIGT!

Idag hade vi bara 20 min lunch för vi vill ju hinna med bussen, så vi har kortat av den så vi kan ha biologi tidigare. Men i det här fallet var det inte så bra för att vi hade ju Biologi-prov idag, så jag sket i lunchen (var ändå bara soppa) och tränade mer. Provet gick väl bra, men jag var den sista kvar ! Sara och Carro fick vänta på mig ett tag.


När jag kom hem var jag inte precis på nå bättre humör, är väl "på vrången" ganska ofta nu för tiden tycker jag. Men nu ska jag fortsatta skriva lite på Engelska-uppsatsen, sen duscha. Så ... TODELO!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, lilla Emma :*

Pa lai e en lorst, karin e en tant och robin e en störd unge :D hahah! :D

2010-01-19 @ 19:12:24
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0