Tisdag 26/1

Jaa.. Dagen började med en förvirrad Emma ;) När alarmet på mobilen ringde och så råkade jag trycka på "stänga av" iställer för "snooze". Då gick jag in på alarmet igen och skulle ändra till 10 minuer senare, då knappa jag in den vanliga tiden igen istället, och det hade ju redan varit. Så det skulle i så fall vara nästa dag x)
Så då försov jag mej med ungefär 40 minuter någonting.
Fast det var inte så farligt, det har varit värre. För ett tag sen försov jag mej till 07.11 och bussen gick 07.25. Otroligt nog så hann jag då också (;

På morgonen var det SO.. tänk att jag faktiskt satt och jobba hela tiden (!!). Behövde en liten smäll på fingrarna för jag hade inte typ jobbat någonting dom senaste två lektionerna. + så har vi SO-prov på Fredag nästa vecka.. Usch. Jag som hade tagit det såååå lugnt, nu blir det stresspluggande igen ! :( Typiskt..

Nästa lekton var det Matte, då hade alla prov. Tycker det gick bra (hoppas,hoppas), det var bara den sista jag hade riktigt problem med. Så den förväntar jag mej inte att ha rätt på x)
På Svenskan fick vi tillbaka uppsatserna. Blev nöjd, mycket bättre än förra gången.

På Biologin så har vi nu börjat med ett nytt ämne, "Nervsystemet och Hjärnan". Och så gick vi alla och ut en och en och fick veta vad vi fick på senaste provet och vårat terminsbetyg (Försenade terminsbetyg x)

TODELOO!


ps. Blev mycket text i det här inlägget x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0