DIGGILOO på Stenegård

Klockan 17.30 var det insläpp, men det var ju många där innan. Det var alldeles fullsmockat.



   Det var inte meningen att den där killen skulle ha böjt sig precis när jag tog kortet, men nu vart det så. Haha! Sedan vart det rushen för det bästa platserna att sätta sina stolar. När alla trängdes i grindarna hade jag någons väska i röven, jätteskönt! x)
   Vi fick ändå ganska bra platser.



   Bra utsikt över scenen.
Bilden är tagen precis när vi kom dit, så det var inte så många då. Showen började inte förren 19.00. Carro och hennes familj satt en bit bakom oss, men innan det började kom Carro och vi satt och snackade lite.



   Man kunde köpa mat, godis, snacks och dricka där också. Inte för att vi gjorde det, fast jag ville verkligen ha remmar! Rune hade tagit med sig lite packning.
   Under hela första akten av showen hade man hela tiden solen i ögonen, så himla störande! Men i pausen så försvann solen. Då var jag med Carro ner hos Stina, Nora och Ida som också var på Diggiloo. Dom satt typ längst ner till höger, men mycket närmare scenen.

   Det var skitroligt när dom gjorde Ballongdansen, ni vet som knäckebröddansen på Talang? x) Det var någon känd komiker med också, kommer inte på vad vad han heter men har sett han många gånger på tv. Han hade lite standup två gånger och det var typ det bästa. Och när hon blonda från Alcazar spelade "Hollywoodfru"!


Gud, jag måste svalka mig på något sett! Sitter och svettas, apvarmt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin blogg allt bra?

2010-07-18 @ 13:46:21
URL: http://musice.blogg.se/
Postat av: Jasmine^^

Naaw, vad fin blogg !

Allt bra ?:D

Kramiish^^

2010-07-18 @ 14:23:23
URL: http://brissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0