Flumm med Carro

   Carro kom på kvällen, direkt efter jag hade klämt i mig pannkakor.

   Vi tänkte gå och bada för att det hade tittat fram lite sol, men sen kom det stora moln igen. Vi stannade hemma hos mig då, vi hade jätteroligt och satt och ritade!^^ Det var verkligen länge sen man gjorde det. Carro är jätteduktig på att rita gulliga tecknade djur och sånt, något som jag är väldigt dålig på. Jag håller mig mer till verkligeheten, trots att jag inte alltid vill det, men det är liksom jag.

   Imorgon åker jag till Hudik och ska shoppa lite, Carro ska också dit med sin familj så vi träffas där och så får jag skjuts tillbaka med dom. Hoppas jag hittar något fint!

   HASTA LUEGO!




Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Hallojsan!

Allt bra med dig? :)

2010-07-24 @ 00:12:05
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0