Hudik

   Igår så också jag till Hudik, (Hann inte blogga igår) jag tog bussen 09.55 till Hudiksvall.


   Bild från bussfönstret när jag precis gått på.

   Mötte Carro klockan 11 och så gick vi lite i affärer. Egentligen skulle dom ha kommit senare än jag men dom hade redan varit där ett tag. Vid ca. 12.15 så åkte jag med Carros familj till Mc´Donalds och åt en Big Mac. Hade inte varit där på ungefär 3-4 år, det såg väldigt annorlunda ut.
   Sen så skulle dom åka tillbaka, och jag skulle ha åkt med dom men jag hade inte hunnit gå så mycket i affärer så jag stannade och tog bussen hem istället klockan 14.25. Jag hittade lite grejer iaf. Märkte när jag kom tillbaka att det var marknad, så jag gick dit och köpte lite remmar. (Love "remmar" fore life!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0