Lördag 12/6


   En bild från när jag kom hem igår efter att ha varit i kyrkan. Tycker mitt hår var väldigt fint, och med min lilla gulliga rosett jag köpte i torsdags.

   Idag lyckades jag sova till nästan klockan två, trots att jag gick och la mig vid tolv. Det är liksom 14 timmar! Vet inte hur jag lyckas, är iaf utvilad. Var till Sara idag, gick till henne i den "fina" vädret, det regnade. Så jag gick med ett paraply och höll på att trampa på 20cm långa maskar.
   Hemma hos Sara satt vi vid datorn, och kollade på film. Vi såg "Drag me to Hell", sa berätta lite om filmen i ett annat inlägg.

   Just nu väntar jag på "huvudrätten", mamma har typ gjort trerättersmiddag.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja, ellerhur!?

snygg rosett har en likadan :)

2010-06-12 @ 22:09:19
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: maja

Hej jag undrar hur man ändrar header till sin blogg du kan svara på [email protected]



2010-06-13 @ 11:48:03
URL: http://majamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0