Tisdag, FÖRSTA JUNI!

Det här är en riktigt jobbig vecka i skolan nu, men som tur är så är sommarlovet nära! Det är det som gör att man klarar av det kan man säga.



En till sak som är postivit är att hela den här veckan kommer det att vara jättevarmt, jag har fan typ inga tunikor, vet inte vad jag ska ha på mig? Jag är absolut en riktig jeans-människa.
Idag i skolan har jag redovisat på SO:n och haft matteprov. SO-redovisningen gick bra, men matteprovet.. Inte så bra. Plus att Pajen (läraren) glömde bort att jag satt och gjorde prov, så han gick. Jag kunde liksom ha tagit fram matteboken och kollat upp vad jag inte kunde. Man det gjorde jag ju inte, skulle ha allt för dåligt samvete över det. På elevens val gjorde vi en 3-rättersmiddag, jag, Sara och Carro. Det vart lite stressigt så vi åt alltså en "3-rättersmiddag" på 15 minuter, vi måste ha slagit något slags rekord. Plus att vi slippte städa undan, Maud gjorde det åt oss så att vi inte skulle missa bussen. Hon kan vara väldigt snäll ibland, inte för att hon är skitdum i vanliga fall! Men ni fattar vad jag menar ! x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0