Torsdag 10/6

    Imorgon är det skolavslutning! Men det känns ju redan som man har sommarlov, man ska ju bara till kyrkan och det kanske tar en timme.

    Idag hade jag lite sovmorgon p.g.a att vi serverade igår, kom hem vid 23.00. Vi städade ur skåpen, och drog vinnarna i lotteriet på morgonen. Det är ett lotteri vi har gjort i klassen för att tjäna ihop lite pengar. Sen så var det modevisning i Aulan med kläderna som har gjorts på syslöjden under terminen. Jag, Sara och Johanna var med, men vi gick bara vi vår egna kläder.   
    Allt gick bra, var jättenervös. Det hade tydligen gått rykten om att någon skulle kasta vattenballonger på modellerna, men dom vågade iaf inte då för ingenting hände.

    Vi slutade 11.00, och då åkte jag in till Hudik, skulle byta ut en bolero som mamma hade köpt till mig och så köpte jag en klänning och två gulliga rosetter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0