Vill fotografera..



   Igår så började jag på en ny teckning, när jag kommit lite längre på den kan ni få se en liten "Work in Progress".
   Åhh, nu vill jag så gärna gå ut och fotografera. Ha på mig något fint och göra en ny header, men det är svårt att ta kort på sig själv när man bara är "själv". Fast just nu är jag ganska nöjd med min header, så det blir väl när jag kommer hem från Stockholm.
   Haha, när jag satt och åt lunch för ett tag sen såg jag Sara och Carro och resten av alla i konfan cykla förbi (konfaläger). Längtar tills dom kommer tillbaka... Pratade med Carro nyss, hon och Sara hade iaf haft roligt. Hoppas att jag hinner träffa dom innan jag åker. Annars blir det den 6:e Juli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0