Fotbollsturnering och Stockholm imöra

Imorgon så har vi Fotbollsturnering, hoppas det går bra. Jag och Idil ska turas om att vara målvakt och top. Idil fyller 15 imorgon också (mycket som händer), så vi borde ju vinna tycker jag. Nu kom jag på ännu en sak med imorgon. Det är ju 1:a April, ska ni lura någon? :)


Sen så har jag en timme på mej när jag kommer hem att fräscha till mig lite, äta middag och sen bär det av till STOCKHOLM!



Ska hälsa på pappa, saknar han och hans platt-tv! ;)
Den här gången följer mamma med också, vill egentligen inte det för att jag vill inte lämna Mitzie hemma alldeles själv. Mormor kommer ju och mata henne och sånt men ändå...
Ska stanna i Stockholm iaf till på Onsdag, så jag kommer inte kunna blogga. Pappa har ingen dator.. Kanske kan skriva ett kort inlägg varje dag om det går att mobilblogga? Vet inte om det funkar, förstår ni.


Kommentarer
Postat av: Monkey

vad kul, jag ska också till sthlm. fast åker imorgon =)

2010-03-31 @ 16:31:07
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Emma :)

God tur til Stocholm! :)

2010-03-31 @ 16:38:00
URL: http://www.nobigdeal.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0