Fredag 19/3

Ledsen att jag har varit så sjukt osocial här på bloggen den här veckan, inte för att jag har så många läsare som bryr sig men.. Har inte mått så bra, har haft ont i huvudet i ungefär tre dagar i sträck nu. Inte precis hela tiden, det är som att någon trycker på on & off hela tiden.

Igår så missade vi Engelskan för att vi hade homoprat men en kille som hette David. Senare på Hemkunskapen så stod jag ensam i köket och det gick väl ganska bra. Annars hade det väl inte så mycket mer.
Idag så tog jag med min gamla systemkamera till skolan för att jag ville att Maggan skulle kolla på den. Har aldrig blivit andvänd så jag visste inte ens om den funka. Maggan tycker iaf att den såg helt okej ut och att jag borde använda den. Tog med den till Bilden för att vi ska börja fota nu, skolan har två systemkameror. Dom är en aning bättre än min !
På Engelskan var det meningen att vi skulle redovisa men det vart inte för att det var så många som inte var klara, vi missade ju engelskan dagen innan.



Senare på dagen började det regna, det var länge sen.. Blir deppig av regn jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0