Hudik 11/3


(Bild från Google)

Det var lite tråkigt att gå runt i Hudik alldeles själv, men jag lyckades göra många bra köp. Det vart 3 cardigans, 2 par jeans och en bh. Och allt för bara 600 kr! Skitnöjd ! Jag håller på och sparar till en ny mobil, men jag hade stort behov av nya kläder.

Jag tog bussen från Ljusdal kl. 09.55 och åkte hem från Hudik klockan 13.35. Egentligen var jag klar runt 12.40, men om jag hade tagit en tidigare buss skulle jag ha fått vänta i Ljusdal på nästa buss i nästan 2 timmar. Då är det väl bättre att irra omkring och kolla på andra saker i Hudik. Jag gick till Åhlens och Ur & Penn, men jag köpte inget.
Jag fick ändå vänta ett tag i Ljusdal, satt på bibblan och pluggade Biologi i 40 minuter. Hade med papprerna för jag tänkte att jag kunde träna på bussen. Fast det var så fullt på bussen så det kändes dumt att ta fram x)
Lägger upp bilder på kläderna imorgon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0