Onsdag 31/3

Det häde inte så mycket mer idag än Ungdomsmottagningen. Vi hade NO, vikarie för Pajen som vanligt.. På SO:n så lämnade vi in Marie Antoinette-uppsatsen, tror det vart ganska bra. Hoppas på ett MVG, men jag vet inte hur sträng han är? Vi har aldrig riktigt lämnat in en uppsats till honom förut.
Min brorsa har haft han förut och han sa att det var lätt att få högt betyg, så vi får se.

Jo, jag har upptäckt en annan sak. Det är hål i mina Jeans-tights som jag älskar! Typ vid röven, asså man ser det inte om jag går eller nåt, det är liksom inte som ett stort hål. Det går trådar över, men ändå. Vet inte om det går att laga, men ska försöka iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0