Sommarjobb



Har läst lite tips på den här hemsidan idag. Ganska bra tips och trix, och så kan man läsa lite mer om löner och hur mycket man för jobba om man är under 15 år. Jag fyller ju 15 i sommar och jag skulle vilja hitta något sommarjobb. Funderar nu på att försöka hitta 2 sommarjobb. För det blir att ena halvan av lovet är jag 14, och andra delen 15. DET ÄR SÅ HIMLA STÖRANDE!

På sommarjobb.se så står det också lite om hur man ska skriva om man skickar brev och berättar vad man kan och sånt där. Har ännu inte kommit på något ställe jag skulle kunna sommarjobba på. Antagligen blir det nog kanske i Hudiksvall isf.
VEM VET? Kanske inte ens hittar någonting tills sommaren...




Kommentarer
Postat av: Esmeralda♥

Fin blogg du har:D

2010-03-27 @ 20:34:23
URL: http://fcfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0