Börjat rita igen 13/5

Just nu sitter jag och pratar i telefon med Carro samtidigt som jag ritar på ett nytt porträtt. Har sagt förut att jag ville rita av Taylor Momsen så nu vart det hon. Har typ bara håret kvar att rita, tror att den kommer bli fin. Det är så skönt att skitta och rita nu, har inte gjort det på jättelänge p.g.a alla läxor och prov. Men fram till Söndag är jag en fri människa!

Hade roligt hemma hos Rune igår iaf, men det var inte bara våran familj där. Fem andra vuxna och två barn var där, två små tjejer som var bara 5år och den andra var bara en liten baby på ungefär 8 månader någonting? Vi blev bjudna på älgkött med klyftpotats (konstigt nog så hade jag inte ätit älgkött förut), och så fick vi efterrätt också.

Orkar inte skriva något mer nu för det är jobbigt att skriva med en hand x)
Teckningen kommer nog upp på bloggen senare idag eller imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0