Home sweet home for two days..

Det är så himla skönt att det är helg nu, den här veckan har gått riktigt segt..

Jag hann klart med berättelsen till svenskan i sista sekunden, men nu har jag i SO som måste vara klar till på Tisdag. Man ska skriva om en naturkatastrof, och jag ska skriva om VULKAN. Jag tänkte, man kan ju redan lite om vulkaner så..
Vi hade Bild efter lunchen, då satt jag bara och skrev på berättelsen, vi håller ändå inte på med någonting. Ska fortsätta med fotografering i nian nästa år istället. Gud, det kändes som det bara var en dag sen vi började sjuan! Det är helt sjuk, snart går man i nian!



.. och tänk att Mitzie är snart 6 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0