Måndag 3/4

Idag är det egentligen tisdag, men jag skriv ju aldrig om dagen igår.

Dagen började med Idrott, jag trodde att vi skulle ha beep-testet men tydligen skulle vi börja med Fridrott. Jag och Sara sa till Lollo att vi är inte här på torsdag så att vi inte kan göra resten av fystesterna med alla andra, men han verkade inte lyssna. Vi gick iaf på sidan om och gjorde armhävningar sen så hade vi fridrott.
På syslöjden så sydde jag klart livet på klänningen (överdelen), hade bara dragkedjan kvar. Tänk att vi till lunch fick pannkaka med grädde och sylt! Väldigt ovanligt, men såklart skitgött. Vräkte i mig fem pannkaker tror jag.



På matten vart det inte mycket gjort som vanligt.
Sista lektionen som var svenska, då kollade vi färdigt på filmen vi började kolla på i fredags, "Vinterviken". Den var liksom dumt bra eller vad man ska säga? x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0