Min soffa

Jag är med och tävlar i Fokis blogg, i samarbete med Furniturebox.se.
DET HÄR ÄR MIN SOFFA:


Det här är den perfekta soffan för en mysig hemmakväll med familjen eller bara för att hänga med kompisar. Tanken är att den ska stå i ett hörn, och i mitten finns det plats för ett bord. Armstöden har en lätt böjning för att det ska bli skönare att ha armarna på. Under soffan finns det en lten panel av fint ljust trä.
Soffan ser bra ut i alla möjliga färger och passar med olika slags kuddar.


Man kan också flytta på de långa sidorna, så man kan sätta ihop dom tillsammans eller ha en av dom i ett helt annat rum. Så som det är placerat på bilden ovan, blir det lättare om man vill ha en tv i närheten.


Här är lite utav måtten. Ryggkuddarna är lite längre i verkligenheten än vad man ser på dom två första bilderna, för att dom går bakom sittkuddarna. När soffan står som i bild1 har den längden av en kvadrat på 225x225cm. Den inre kvadraten har måttet 90x90cm.

NU GÄLLER DET BARA ATT HÅLLA TUMMARNA! :)


Kommentarer
Postat av: EMS

du har härmat mig!!! men iförsig trevligt att du gillar min soffa..;P hoppas bara dem bedömer rättvist här

2010-05-28 @ 07:48:33
URL: http://goosfrabaa.blogg.se/
Postat av: therese

snygg soffa :D lycka till i tävlingen :)

2010-05-28 @ 15:25:59
URL: http://thereseekegren.blogg.se/
Postat av: Sofia

fett smart med ett bord i mitten, och att man kan flytta på dom långa sidorna! :D och marängerna i inlägget nedan såg ju delicious ut! ;D

2010-05-28 @ 16:51:00
URL: http://loosemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0