Nya grejor 22/5

Idag har jag sovit bort halva dagen, gick upp 13.55.. Jag hade vaknat några gånger innan men aldrig kollat på klockan, visste inte att klockan var så mycket!
Så jag har inte hunnit göra så mycket idag, vi har grillat och så har jag suttit vid datorn. Måste egentligen jobba med matte, men jag skjuter nog upp allt plugg till imorgon. Ska skriva på SO-uppsatsen då också.
Glömde igår, mamma har köpt en vågtång och en ny hårfön. Tydligen så hade våran hårfön gått sönder, men det visste jag typ redan. För när jag använde den förut slutade den fungera och det började lukta bränt, då drog jag ut sladden.



Förstår mig inte riktigt på vågtången än? x)


Kommentarer
Postat av: Nina

haha x) ha en fin lördag! hugz

2010-05-22 @ 17:42:32
URL: http://ffazelii.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

sv: haha okejj det e kul att shoppa men om man gör det hela dan blir man rätt trött x)

haha kramar<3

2010-05-22 @ 19:00:07
URL: http://juustmandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0