Onsdag 12/4

Har inte uppdaterat så mycket nu i början av veckan, har haft två prov efter varanda. Tisdag och Onsdag, så det har varit mycket plugg. Eller kanske inte om jag tänker efter. Började plugga på NO:n går kväll 21.15. Det gick ändå jävligt bra på provet (vi fick veta vilket betyg vi fick på samma lektion).

Nu när jag har kommit hem så har jag ätit upp min Ben & Jerry's som jag köpte igår. Så himla god, har varit riktigt egoistisk med den. Brorsan och mamma fick typ några skedar var.



Men allvarligt, borde inte Företaget "Ben & Jerrys" förlora på att glassen är så dyr. Om dom kunde sänka den till typ 35 kr (-15kr) skulle säkert dom säljas dubbelt så mycket.

Idag så fick vi sluta 11.45, men bussen gick inte förren klockan 1 så vi gick och åt iaf. Hamburgare, och till efterrätt Marängswisch, stavas det så? Vi får inte precis sån här mat varje dag, det var invigning i matsalen. Alltså vilket namn själva matsalen ska ha. Det vart "Brickan", låter ganska dumt enligt mig. Men det spelar ingen roll vad matsalen heter?
Jag och Sara fick vänta på bussen i ungefär en timme, sen så gick vi och hälsade på på våran gamla skolan där jag gick från klass 3-6. Inga lärare typ var där så det vart bara ett snabbt besök.
Snart ska vi till Rune, ska grilla. Men det är klockan 5, så det är lite tid kvar.

JUST DE, NU ÄR DET INGE MER SKOLA DEN HÄR VECKAN! SÅ HIMLA SKÖNT...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0