Sega Söndag


Tycker det är jättetråkigt med ett inlägg med bara cambild, men bättre en ingenting. Bjuder på min svullna läpp! Hoppas att jag är riktigt frisk tills på torsdag. Eller skulle behöva vara frisk till imorgon också, för vi ska ha beep-test.

Den här dagen har segat på rejält. Jag har suttit och klippt sönder ett par jeans (vart ganska snyggt) och så har jag delat på en klänning, för jag ville spara själva kjolen. Gick och lämnade mammas brev också i blåsten, alltså allvarligt, om jag inte hade hållt i brevet så att fingrarna vitnade skulle de garanterat flugit iväg.
Jag har också ändrat designen på bloggen, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Sofia

skitsnygg profilbild! :D kram

2010-05-02 @ 19:04:11
URL: http://loosemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0