Snart räcker det...

Jag har börjat bli riktigt trött på en dum unge på min skola, han är ett år yngre än mig. Han håller på typ och säger "pinocchio" och "Långnäsa" till mig hela tiden. Har försökt att bara ignorera det men snart får jag fan nog!
Jag vet att jag har en ganska lång näsa men har han någonting att göra med det? NEEJ! Plus att jag inte bryr mig om något han säger för, enligt mig är han bara en "liten fjärt i rymden". Har ingen betydelse och stinker!

Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst om det här. Det är inte bara att han är på mig, han är dum mot mina kompisar också! Vi försöker bara ignorera han så mycket som möjligt. Jag och Sara är kamratstödjare och vi kan inte riktigt säga någonting tillbaka heller...
Men allvarligt, han har inte rätten att säga att jag har en stor näsa när det är han som går runt med 40 extra kilon!


Om han inte håller käften snart kommer han råka illa ut, av mina kompisar eller någon annan. Jag hoppas verkligen att alla störande ungar på min skola mognar till sig efter sommarlovet.

VADÅ? .. Man får väl drömma?


ps. Måsta få ut min vrede..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Kika in!

2010-05-13 @ 12:53:48
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: antingen så pratar du och dina kompisar med honom och säger till honom allvarligt att sluta, om inte det hjälper, prata med lärare och/eller ge honom en riktig utskällning ;)



hoppas det löser sig, kram!

2010-05-13 @ 13:47:25
URL: http://loosemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0