Tisdag 25/5

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn någonting dom senaste 2-3 dagarna, på grund av en dum SO-uppsats. I Söndags var jag oerhört lat och skrev några rader. Så det vart jättestessigt igår och jag satt och skrev av och till från 17.00- 23.30.

Idag så har det varit ganska lugnt i skolan. Igår så fick jag reda på att jag hade muntliga nationella provet i matte, 10 minuter innan jag skulle ha det (asdåligt btw), men idag fick jag reda på vilket betyg jag fick när man räknade ihop alla poängen på de tre proven. Är jätteglad, för jag lyckades få ett MVG! Vet inte hur, men jag lyckades. =)



På elevens val så gjorde jag, Sara och Carro kokosrulltårta, den vart god. Efter skolan letade jag efter en till present till mamma som fyller år imorgon. Har redan köpt en tröja till henne när jag var i Gävle, men det finns en chans att den kanske är lite för liten (då får väl jag ta den då?), iaf så är det bra om jag köper någonting till. Det vart ett fint halsband.
Jag gick också upp till Dollar§Store och köpte lite småkrafs x) Men inget godis! (stolt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0