Uppe först ! x) 2/4

Nu har Mamma och brorsan inget att klaga över, gick upp klockan 09.00 idag. Inte för att jag tvingade mig upp, jag var pigg. Sov ju bort halva dagen igår typ !
Har ändå inte hunnit göra så mycket idag, mamma ville att jag skulle gå och lämna ett brev på brevlådan, men har inte gjort det än. På morgonen så kollade jag på inspelningen av Talang 2010. Jag tycker juryn är alldeles för snäll! Dom liksom gav 3 gröna bockar till en 4-årig tjej för att hon var duktig och kom ihåg texten? Åhh, jag blir så sur!



Det är iaf ingen lika dyster dag som igår (Bilden är tagen igår), det var bara en massa moln.
Senare tror jag att jag ska göra hål i ett par av mina jeans! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0