Saknades bara en "kaffelatte"

   Haha, under rasten innan engelska så satt Carro och låtsades vara fjortisbloggare men Johannas dator. Fan vad kul det skulle vara egentligen att skapa en blogg där man spelar en riktigt dum tjej (lite som kissie då) som skriver en massa korkade grejer. Carro skulle passa bra för de, haha.



   Filmade lite på henne också, men tydligen har jag råkat radera det?

   Efter engelskan hade vi musik som Elevens val, tycker det är roligt att sjunga med själv tycker jag att jag har väldigt mörk röst och klarar verkligen inte att att sjunga så som Jejja (läraren) gör. Plus att hon alltid väljer låtar som man måste sjunga väldigt ljust. Man måste ta och tipsa henne om någon låt som passar alla.


Kommentarer
Postat av: toto

fin blogg

checka gärna min:)

kram

2010-10-12 @ 17:43:14
URL: http://elinskramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0