MovieNight

   När jag kom till Carro så åt vi Tacos, vart mycket tacos för mig under två dagar! Ut ju till middag dagen innan och till lunch samma dag. Sen så kollade vi på 40 year old virgin, en riktigt rolig film. Samtidgt klämde vi i oss en massa remmar köpa på Dollar&Store. Helt sjukt att dom kunde vara så goda.

   Senare spelade vi lite GuitarHero, eller mest Carro då. Suger på GH jag..
  

   När klockan närmade sig 11, så gick vi ner och tittade på slutet utav Norbit, kommer ihåg att jag såg den på bio med pappa och brorsan förut. Sen satte vi i Mean Girls, gud vad länge sen jag såg den! Man har ju fan ingen fritid längre så man kan inte sätta i en film och koppla av.
Vi somande väl kring 2 kan jag tänka mig.

   Nästa dag (Idag då) så satt vi lite med SO-uppsatsen, inte för att det gick så bra. Blev att vi tog någonting att äta istället. Först Äppelpaj, lite mer remmar och sen saft. Lite innan fyra började jag gå hem, Carro följde med en bit.

   
   Det vart ovanligt fint väder idag faktiskt, lite kyligt ändå men solen tittade fram.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki



:)

2010-09-27 @ 11:03:17
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0