Sorry for all the flowers

   Har inte knäppt kort på några dagar så det blir mycket av mina bilder på blommer. Iaf när jag bara håller på att skriva om dagen.
   Gick bra uppe på gymnasiet, min och Andreas nya mattelärare heter Bengt Olsson. Mattelärare vet jag inte riktigt, men vi kommer träffa han en gång i veckan, börjar på fredag. Åkte ju med Pajen, hans bilbälten dumma sig. Så när vi åkte dit, tog det några försök tills jag kom loss. På tillbakavägen använde jag inte bältet, vågade inte. (Thaaha! Stygg jag är!)

   

   Under tiden jag varit hemma så har jag bara suttit med SO-uppsatsen. Men kom på att vi har en lång håltimme imorgon, så jag kan göra det sista då, så kunde jag sätta mig lite vid datorn nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0