Work all day

   Jag var så himla korkad igår att jag glömde bort uppsatsen helt. Så idag har jag skrivit ungefär 2 sidor till, men är ändå inte riktigt klar. Ska skriva om påsken och sen mina egna åsikter. Sen så måste jag ju renskriva det också, förhoppningsvis hinner jag med allt imorgon efter skolan.

   

   Idag så kom brorsan hem efter att ha skogsvandrat 5 mil med skolan. Hans mobil hade gått sönder, inte att han tappat den i en lera eller något, den hade bara lagt av. Men nu så använder han min mobil. Antagligen ska han väl köpa en ny snart.
   Nu på kvällen så har jag tagit det lite lugnt, har ju suttit och skrivit smått hela dagen. Vi alla delade på en familjepizza vid halv 8-tiden, hade knappt ätit på hela dagen. Jag och Carro skulle egntligen gått ut och sprungit idag, men jag hade inte direkt någon lust efter att jag fick så jävla ont i öronen igår när jag var ute och sprang.
   Skoljoggen är på Onsdag, hinner jag komma i form tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0