Workshops and Dogge

   Jag och Carro gick upp till gymnasiet, dom hade sagt att vi skulle vara där klockan 8 och välja en workshop men sen så började det inte förrän klockan 9.10. Så man fick sitta och vänta i Aulan ett bra tag. Det var någon tjej som pratade om Barnkonvektionen. Sen så hade vi lunch, efter det skulle man på workshopen man valt.
  
    Vi valde "Diskriminering p.g.a sexuell läggning", det var i en timme. Sen skulle vi tillbaka till Aulan, dit skulle Dogge Doggelito vara. Jag trodde att han skulle prata om sånna saker vi hade gått igenom under dagen, men han gjorde typ standup. Det var faktiskt ganska roligt, han berättade om hur han växte upp till att bli rappare. Han växte upp i Botkyrka precis som jag! Självklart så rappade han också. Det vart inte precis någon "konsert" som jag skrev något inlägg innan.

   Efteråt kunde man få köpa en bok som han hade varit med och skrivit (tror jag) och få hans autograf. Jag och Carro gick fram bara för roligt, är inte direkt något "fan" av honom.

   
   Boken hette "The latin kings" såg jag nu.

    
   Jag tog kort på Dogge och Carro tillsammans, jag ser fan inte klok ut på bild tagen med blixt så ville inte vara med.

Haha, han bah: "Var det roligt att jag kom då?"
Vi svarar: "Öhhm.. Jaarå!" (Big smiles)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0