Sara kom ;)

Idag kom Sara vid runt 3 tin och jag fick julklappar av henne !<3
Hon gick ganska snabbt, så det blev en kram och "Tack så mycket!"

Sara och Carro ska få sina Julklappar efter jag har varit i Stockholm, tror jag kan hitta nå mycket bättre där.
Jag kunde inte hålla mej från att öppna paketen. Tänkte: "De får bli en lite tidigare julklappar ist" ;)



Blev Skiitaglad! :D
Jag fick en t-shirt och en parfym. Parfymen luktade jättegott !
Och tröjan var också fin !<3
Tack SARA!! <3 (en en gång)


Kommentarer
Postat av: Sara

Varse ;) Visst vart de rätt storlek? ;)

Eller kanske jag skulle ha tagit XXL? ;) haha! <33

2009-12-23 @ 00:15:28
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0