Sara och Carro 19/12

Idag är det egentligen söndag (20/12), men jag hann inte skriva någonting igår.

Vi gjorde inte så mycket, satt typ och snackade bara. Sara och Carro satt och garva hela tiden i början, dom har lite konstig humor. Första 10 minutrarna låg jag i soffan och försökte få upp värmen. Sara bor ungeför 1-1,5 km från mej och man blir ju nästan nedfryst på vägen, iaf om det är runt -20 grader :S Och det var de igår.


(Jag har inte tagit bilden)

Carro åkte hem ganska tidigt, som vanligt då... Hon får aldrig stanna nå länge :(

Jag och Sara kollade ett tag på Shrek 2 som var på tv, och vid 5 tiden gick jag hem. Som tur var var de inte lika kallt då. Typ -11, men de är ändå kallt x)

TODELOO!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har inte konstig humor! :o

2009-12-21 @ 21:12:00
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0