Hemma hos Carro :D

Jag och sara följde mä carro hem efter skolan... Jah, jag vet. Hon kunde ju ha öppnat presenterna hemma hos henne, men jag kunde inte hålla mej längre. Så hon fick öppna de i skolan x)

Hemma hos Carro gjorde vi chokladbollar. Eller, de va mest Carro som gjorde de. Jag rulla dom bara i pärlsocker. Vi läste lie Fridatidninger uppe i Carros rum :D


Sara ^^ <3333



Carro mä sin lilla apa eller va de du är x)
Den hade jättelång svans iaf , haha.


Senare åt vi lite pizza. Klockan 6 började "Linas Kvällsbok", jag tycker inte alls att den är nå bra. Men dom villa se den. Tycker den bara är dum.. jag och Sara han bara sen den i typ 10 minuter sen kom hennes föreldrar och hämta oss.
Och du e jah hemma :D

Skönt mä helg. Då kan jah bara slappa lite. Fast jah tror jah ska träna lite på formler i Matte, för jag tror jag har prov nästa vecka :S Men typ slapp, ska försöka rita lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0