Hudik var de ju idag då.. 9/10

Efter Praon så åkte jah till hudik då.

Köpte present till Carro, skulle försöka hitta nånting till mej också. Men jag var inte på nå bra shoppinghumör, va så trött i benen. Köpte till mej ett linne, ett halsband och ett par örhängen. De va inte mycke, jah vet. Men är ganska nöjd ändå. Har ändå lite nya saker, mamma köpte ju en tröja och ett par jeans till mej i Måndags.

På bussen hem så var de helt proppfullt, fanns ju typ inga platser. Jag satt mej brevé en värsta emotjej mä typ svart kappa mä nitar, jah bah:

"Kan jag sätta mej här" (lite ynklig röst)
"Visst" (utan något ansiktsuttryck)

Hon va ju typ 20-25 år, inte nån i min ålder asså.
Sen så hoppa de på en kille i "min ålder" som hade nån jävla fobi att sitta breve nån han inte känner. Han gick upp och kolla om de fanns nån tom 2-plats. Ganska omöjligt, för då skulle jah ha tagit den (haha). Han va faktiskt ganska söt. Inte såhär "Värsta hetingen" bara gullig x)
Om jah inte hade en "läskig" tjej breve mej kunde han ha fått suttit vid mej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0