Söndag 7/2

Ja, jag vaknade klockan 10.30 idag. Sover inte så länge längre.

Känns som jag knappt har gjort någonting idag, och klockan är redan skitmycket. Måste hinna göra klart SO:n sen också, ska lämnas in på Tisdag, har några småsaker kvar att skriva.
Mamma håller hela tiden på och frågar :

"Ska vi göra sockerkaka?
Och så jag : "Gör det du!" ;)

Orkar inte baka nu, det för hon göra.
Målade för en stund sen också. Fast det var mer kladd.



Tänk att jag kunde ta en bild så nära utan att det blev suddigt!^^ Ibland förvbånar min kamera mej, för den är inte alls någe bra x)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

De där färgerna har jag också :)

2010-02-07 @ 17:42:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0