Måndag 29/3

Det hände väl inte så mycket i skolan idag..

Sista gången vi hade fotboll innan turneringen, det kommer inte gå bra för mej i mål. I värsta fall kommer jag banga ur och Idil för stå istället, trots att vi behöver henne på plan. Men om vi släpper in en massa mål spelar det ju ändå ingen roll?
På Matten gjorde jag en av det förra årets nationella prov, som träning och det gick väl ganska bra. Men jag är ändå nervös inför de "riktiga" proven, och det muntliga. Jag kan inte bara rabbla upp en massa formel-grejs?

Bokrecencionen skulle jag egentligen kanske ha gjort idag men jag sköt upp det till imorgon, var inte fullt förberedd kände jag. Har fått reda på att jag ska ha Spanska-prov vecka 16 också, har inte riktigt något emot det faktiskt. Vi har inte haft ett enda Spanska-prov på hela 8:an, man har inte fått en chans att bevisa att man kan !! Men nu så... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0