Tuesday, 12 October

   Idag tycker jag inte vi har haft en ända riktig lektion, i 3 av de fem lektionerna vi har haft idag så har vi haft vikarie. En av dom var Tony, så det var ju lite roligt. Men jag tycker vi kan få håltimme någon gång ibland. Fast på SO:n måste jag jobba som bara den, har en massa frågor att svara på och två uppsatser jag inte ens har börjat med.



   Har fått veta vad jag och Sara fick för tid på orienteringen. 1:18:07 tror jag det var, gud vad petigt dom hade skrivit det. Sekunderna måste absolut vara med! Tror det vart ett VG, är ganska nöjd ändå. Men Lollo kan ju drömma om att jag kan få MVG i Idrott, jag är verkligen inte så duktig som han verkar tro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0