Wednesday

   Idag så hade jag på mig min långärmade tröja från Kandee, love it! Men bara för det så får jag såklart någon sånfläck på ryggen. Måste ha varit något på ryggstödet, men som tur va så försvann det efter jag skrubbat. Har varit lite dålig på att skriva vad som händer under dagarna på bloggen men vad jag gör i skolan är väl inte direkt det absolut intressataste?
   Fick tillbaka min SO-uppsats igår, tydligen lyckades jag få VG- när det bara var en G-uppgift? Är väl nöjd, men lite konstigt är det ju? Hade tydligen skrivit bra "reflektioner" på egna tankar. Men om man kan få Vg borde han väl ta och säga det också?

   
   Random bild jag har tagit. Får mig att tänka på varmt väder... Det var 3- grader imorse!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Jaa! Gör det! :D Alltid kul att se olika versioner av samma porträtt! :)

2010-09-29 @ 20:18:57
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0